Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Tinerii, mai înclinați să facă achiziții din magazinele fizice decât vârstnicii

Publicat

cumparaturi

41% dintre respondenți preferă să achiziționeze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, iar persoanele sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziții din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă, arată un studiu EY.

În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză amețitoare sub influența măsurilor restrictive, achiziția din magazinele fizice rămâne în topul preferințelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării, potrivit celei de-a patra ediții a studiului EY Decodarea gospodăriei digitale.

Astfel, 39% dintre respondenți ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziționarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care crește la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

„În pofida efortului susținut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii și canale digitale în relația dintre clienți și furnizori, gospodăriile preferă achiziția din magazinele fizice și contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de <experiență a clientului>. În același timp, evidențiază importanța unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici și educați în privința serviciilor și produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanță, EY România.

Studiul  a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA, arată că liniile telefonice de asistență reprezintă canalul predominant de asistență pentru clienți, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenții virtuali.

Discuția cu un operator reprezintă încă metoda de contact preferată a clienților pentru solicitările de informații în legătură cu serviciile de internet (54%) și de telefonie mobilă (52%).

În același timp, 42% dintre consumatori preferă liniile telefonice de asistență, deoarece consideră că nu își pot transmite eficient nemulțumirile fără a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de părere că solicitările complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.

Cunoașterea celor mai recente produse și servicii de către consumatori este surprinzător de limitată, potrivit studiului.

„Mai puțin de jumătate dintre membrii gospodăriilor (42%) înțeleg funcțiile produselor dedicate gospodăriilor inteligente și doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.

De asemenea, aproape o treime (32%) consideră serviciile de comunicații foarte dificil de înțeles, în timp ce 36% au dificultăți în a face diferența între serviciile oferite de diverșii furnizori de conectivitate în bandă largă.

Utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile

Este de remarcat faptul că utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile (29%), față de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani”, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit acestuia, varietatea de dispozitive, servicii și platforme provoacă confuzie în rândul consumatorilor în ceea ce privește alegerea conținutului, din nou, în special în rândul grupelor de vârstă mai mică. 39% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani consideră că este dificil să urmărească conținutul preferat, cum ar fi filmele și emisiunile TV.

În privința experienței utilizatorilor, 36% dintre respondenți nu știu sigur cum să configureze un dispozitiv inteligent, iar pentru 27% configurarea și gestionarea aplicațiilor TV sunt complexe.

În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%

De asemenea, navigarea pe site-urile furnizorilor de servicii este, de asemenea, un punct nevralgic pentru mulți utilizatori: 20% sunt de părere că e dificil de navigat pe website-ul sau aplicația furnizorului lor de servicii mobile, în timp ce 23% consideră că website-ul sau aplicația furnizorului lor de conectivitate în bandă largă este dificil de utilizat. În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%.

„Prin urmare, consumatorilor le lipsește siguranța în a configura și gestiona serviciile de conectivitate și conținut, în timp ce interacțiunea cu aplicațiile și website-urile furnizorilor de servicii reprezintă o experiență dificilă pentru mulți, în mod special pentru utilizatorii mai tineri. Furnizorii de servicii de conectivitate ar trebui să ajute clienții să devină mai independenți prin oferirea de îndrumări mai clare cu privire la modul de instalare a serviciilor și de gestionare a preferințelor. În caz contrar, satisfacția și loialitatea clienților vor fi subminate”, se mai arată în comunicat.

sursa: mediafax.ro

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

VIDEO: La un pas de tragedie! Accident în municipiul Botoșani! O mașină a intrat în gardul unei case și a avariat o conductă de gaz

Publicat

video: la un pas de tragedie! accident în municipiul botoșani!

Publicitate

Intervenție pentru înlăturarea pericolului de explozie în municipiul Botoșani

 

Pompierii din cadrul Detașamentului Botoșani au fost solicitați să intervină, în urmă cu puțin timp, pe strada I.C. Brătianu, în municipiul Botoșani, acolo unde un autoturism a părăsit partea carosabilă, a intrat într-o gospodărie și a avariat o conductă de gaze.

 

La fața locului s-au deplasat pompierii din cadrul Detașamentului Botoșani, cu o autospecială…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Tulburările de vedere pot semnala demența cu până la 12 ani înainte de diagnostic – arată un nou studiu

Publicat

tulburările de vedere pot semnala demența cu până la 12

Publicitate

Problemele de vedere pot fi un semnal timpuriu al declinului cognitiv. Potrivit unui nou studiu, pierderea sensibilității vizuale ar putea prezice apariția demenței chiar cu 12 ani înainte de diagnostic, scrie alba24.ro.

Acesta a fost realizat pe un eșantion de 8.623 de persoane sănătoase din Norfolk, Anglia, potrivit Mediafax, care citează Science Alert.

Până la sfârșitul studiului, 537 de participanți au dezvoltat demență, iar cercetătorii au…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Ziua Drapelului Național: Tricolorul care ne aduce împreună

Publicat

ziua drapelului național: tricolorul care ne aduce împreună

Publicitate

Ziua Drapelului Național este celebrată în fiecare an pe 26 iunie, fiind un moment de cinstire a unuia dintre cele mai puternice simboluri ale identității noastre naționale – tricolorul românesc. Instituită prin Legea nr. 96/1998, această zi marchează amintirea anului 1848, când guvernul revoluționar a adoptat oficial drapelul tricolor, alături de deviza „Dreptate și Frăție”, ca simbol al națiunii române, scrie alba24.ro.

Drapelul…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Atenție! DNSC avertizează: Escrocii folosesc numele CEC Bank pentru a fura date personale

Publicat

atenție! dnsc avertizează: escrocii folosesc numele cec bank pentru a

Publicitate

O serie de apeluri telefonice frauduloase care pretind că sunt reprezentanți CEC Bank vizează, în aceste zile, diverse persoane, avertizează Directoratul Național pentru Securitate Cibernetică (DNSC).

‘Diverse persoane sunt contactate de indivizi care pretind a fi reprezentanți CEC Bank, susținând că s-ar fi depus o cerere de credit în numele acestora. Scopul real este obținerea de informații sensibile și compromiterea conturilor bancare. CEC Bank…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe