Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Tinerii, mai înclinați să facă achiziții din magazinele fizice decât vârstnicii

Publicat

cumparaturi

41% dintre respondenți preferă să achiziționeze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, iar persoanele sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziții din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă, arată un studiu EY.

În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză amețitoare sub influența măsurilor restrictive, achiziția din magazinele fizice rămâne în topul preferințelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării, potrivit celei de-a patra ediții a studiului EY Decodarea gospodăriei digitale.

Astfel, 39% dintre respondenți ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziționarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care crește la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

„În pofida efortului susținut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii și canale digitale în relația dintre clienți și furnizori, gospodăriile preferă achiziția din magazinele fizice și contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de <experiență a clientului>. În același timp, evidențiază importanța unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici și educați în privința serviciilor și produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanță, EY România.

Studiul  a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA, arată că liniile telefonice de asistență reprezintă canalul predominant de asistență pentru clienți, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenții virtuali.

Discuția cu un operator reprezintă încă metoda de contact preferată a clienților pentru solicitările de informații în legătură cu serviciile de internet (54%) și de telefonie mobilă (52%).

În același timp, 42% dintre consumatori preferă liniile telefonice de asistență, deoarece consideră că nu își pot transmite eficient nemulțumirile fără a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de părere că solicitările complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.

Cunoașterea celor mai recente produse și servicii de către consumatori este surprinzător de limitată, potrivit studiului.

„Mai puțin de jumătate dintre membrii gospodăriilor (42%) înțeleg funcțiile produselor dedicate gospodăriilor inteligente și doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.

De asemenea, aproape o treime (32%) consideră serviciile de comunicații foarte dificil de înțeles, în timp ce 36% au dificultăți în a face diferența între serviciile oferite de diverșii furnizori de conectivitate în bandă largă.

Utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile

Este de remarcat faptul că utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile (29%), față de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani”, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit acestuia, varietatea de dispozitive, servicii și platforme provoacă confuzie în rândul consumatorilor în ceea ce privește alegerea conținutului, din nou, în special în rândul grupelor de vârstă mai mică. 39% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani consideră că este dificil să urmărească conținutul preferat, cum ar fi filmele și emisiunile TV.

În privința experienței utilizatorilor, 36% dintre respondenți nu știu sigur cum să configureze un dispozitiv inteligent, iar pentru 27% configurarea și gestionarea aplicațiilor TV sunt complexe.

În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%

De asemenea, navigarea pe site-urile furnizorilor de servicii este, de asemenea, un punct nevralgic pentru mulți utilizatori: 20% sunt de părere că e dificil de navigat pe website-ul sau aplicația furnizorului lor de servicii mobile, în timp ce 23% consideră că website-ul sau aplicația furnizorului lor de conectivitate în bandă largă este dificil de utilizat. În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%.

„Prin urmare, consumatorilor le lipsește siguranța în a configura și gestiona serviciile de conectivitate și conținut, în timp ce interacțiunea cu aplicațiile și website-urile furnizorilor de servicii reprezintă o experiență dificilă pentru mulți, în mod special pentru utilizatorii mai tineri. Furnizorii de servicii de conectivitate ar trebui să ajute clienții să devină mai independenți prin oferirea de îndrumări mai clare cu privire la modul de instalare a serviciilor și de gestionare a preferințelor. În caz contrar, satisfacția și loialitatea clienților vor fi subminate”, se mai arată în comunicat.

sursa: mediafax.ro

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

,,Sacrul în artă”, expoziție la Muzeul Ștefănești

Publicat

fb img 1714127943595 1000x600.jpg

Publicitate

Muzeul Judetean Botosani, Secția de Artă Plastică – Etnografie organizează expoziția intitulată „Sacrul în artă”.

Într-o perioadă cu profunde valențe spirituale, demersul expozițional devine un gest firesc de pioșenie în fața divinității, concretizat prin aducerea în fața publicului a unui număr de 13 icoane din patrimoniul etnografic al Muzeului Județean Botoșani, precum și a lucrărilor semnate de artiștii vizuali Anca și Alina Albătoaie, Constantin Livadaru, Florin Grosu, Bebe Hetriuc, Ioana-Gina Poleac, Liviu Șoptelea, Cristina Turiceanu, Marius Vatamanu și Karmen Zaharia. Expoziția, etalată la #Muzeul „#Ștefan_Luchian”…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

14 mai, ultima zi în care se mai pot face înscrieri la școala de agenți de poliție în 2024. Acte, calendar, condiții candidați

Publicat

academia de politie.jpg

Publicitate

Școala de Agenți de Poliție a anunțat că până pe 14 mai, cei interesați să devină agenți de poliție sunt invitați să trimită cereri de înscriere. Există un total de 1880 de locuri disponibile la cele trei școli postliceale. Procesul de admitere are loc în perioada aprilie – iulie, relatează alba24.ro. Cererile de înscriere trebuie trimise la inspectoratele de poliție județene, în funcție de domiciliu.

Înscrierile se fac doar electronic (cerere de înscriere trimisă prin e-mail la IPJ, compartiment resurse umane) până în 14 mai. Apoi, până în 21 mai se depun actele pentru dosarele de recrutare, tot la inspectoratele de poliție.

Proba…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Botoșani: Amenzi pentru șoferi depistați cu microbuzul ticsit cu călători

Publicat

maxi 696x555 1.jpg

Publicitate

În cadrul activităților desfășurate a fost verificată legalitatea transportatorilor de persoane, prilej cu care au fost depistate două microbuze de transport călători, care aveau peste 22 de persoane, respectiv peste 16 persoane în plus față de numărul de locuri.

 

Cei doi conducători auto au fost sancționați contravențional cu amendă în cuantum de 8.000 de lei fiecare, iar persoanele care erau în plus au coborât și au așteptat un nou transport pentru a se deplasa la destinație.

Publicitate

Fotografie cu caracter ilustrativ


Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Botoșani: Sute de mii de euro aruncați pe un centru pentru sinistrați într-o zonă fără calamități. „E frumos tare, dar gol”

Publicat

index 9 1000x600.webp.webp

Publicitate

Autoritățile locale din Cândești au ridicat, cu 700.000 de euro, un centru pentru sinistrați în caz de calamități naturale, care zace nefolosit de doi ani. Clădirea urma să adăpostească potențiali sinistrați într-o zonă unde s-au înregistrat inundații o singură dată în trei decenii, scrie ADEVĂRUL.

Comuna Cândești se află pe malul stâng al Siretului, la granița cu județul Suceava și la aproximativ 50 de kilometri de municipiul Botoșani. Este o zonă frumoasă care a făcut cândva parte din Bucovina Habsburgică renumită mai ales pentru bisericile din lemn și peisajele absolut superbe din lunca Siretului. Comuna a ajuns însă faimoasă și…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe