Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Tinerii, mai înclinați să facă achiziții din magazinele fizice decât vârstnicii

Publicat



cumparaturi

41% dintre respondenți preferă să achiziționeze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, iar persoanele sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziții din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă, arată un studiu EY.

În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză amețitoare sub influența măsurilor restrictive, achiziția din magazinele fizice rămâne în topul preferințelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării, potrivit celei de-a patra ediții a studiului EY Decodarea gospodăriei digitale.

Astfel, 39% dintre respondenți ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziționarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care crește la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

„În pofida efortului susținut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii și canale digitale în relația dintre clienți și furnizori, gospodăriile preferă achiziția din magazinele fizice și contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de <experiență a clientului>. În același timp, evidențiază importanța unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici și educați în privința serviciilor și produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanță, EY România.

Studiul  a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA, arată că liniile telefonice de asistență reprezintă canalul predominant de asistență pentru clienți, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenții virtuali.

Discuția cu un operator reprezintă încă metoda de contact preferată a clienților pentru solicitările de informații în legătură cu serviciile de internet (54%) și de telefonie mobilă (52%).

În același timp, 42% dintre consumatori preferă liniile telefonice de asistență, deoarece consideră că nu își pot transmite eficient nemulțumirile fără a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de părere că solicitările complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.

Cunoașterea celor mai recente produse și servicii de către consumatori este surprinzător de limitată, potrivit studiului.

„Mai puțin de jumătate dintre membrii gospodăriilor (42%) înțeleg funcțiile produselor dedicate gospodăriilor inteligente și doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.

De asemenea, aproape o treime (32%) consideră serviciile de comunicații foarte dificil de înțeles, în timp ce 36% au dificultăți în a face diferența între serviciile oferite de diverșii furnizori de conectivitate în bandă largă.

Utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile

Este de remarcat faptul că utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile (29%), față de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani”, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit acestuia, varietatea de dispozitive, servicii și platforme provoacă confuzie în rândul consumatorilor în ceea ce privește alegerea conținutului, din nou, în special în rândul grupelor de vârstă mai mică. 39% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani consideră că este dificil să urmărească conținutul preferat, cum ar fi filmele și emisiunile TV.

În privința experienței utilizatorilor, 36% dintre respondenți nu știu sigur cum să configureze un dispozitiv inteligent, iar pentru 27% configurarea și gestionarea aplicațiilor TV sunt complexe.

În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%

De asemenea, navigarea pe site-urile furnizorilor de servicii este, de asemenea, un punct nevralgic pentru mulți utilizatori: 20% sunt de părere că e dificil de navigat pe website-ul sau aplicația furnizorului lor de servicii mobile, în timp ce 23% consideră că website-ul sau aplicația furnizorului lor de conectivitate în bandă largă este dificil de utilizat. În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%.

„Prin urmare, consumatorilor le lipsește siguranța în a configura și gestiona serviciile de conectivitate și conținut, în timp ce interacțiunea cu aplicațiile și website-urile furnizorilor de servicii reprezintă o experiență dificilă pentru mulți, în mod special pentru utilizatorii mai tineri. Furnizorii de servicii de conectivitate ar trebui să ajute clienții să devină mai independenți prin oferirea de îndrumări mai clare cu privire la modul de instalare a serviciilor și de gestionare a preferințelor. În caz contrar, satisfacția și loialitatea clienților vor fi subminate”, se mai arată în comunicat.

sursa: mediafax.ro


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Anunț important de la Pfizer. Cum se restabilește protecția la 95%

Publicat

O a treia doză de vaccin Pfizer la șase luni după a doua doză restabilește protecția împotriva infecției la 95%. Sunt datele studiilor făcute în Israel, citate de CNBC.

Datele au fost colectate de la 1 iulie până la 30 august, când varianta delta era în creștere în toată țara.

FDA a publicat datele pe măsură ce se confruntă cu presiuni din partea administrației Biden pentru a autoriza doze de rapel pentru populația generală încă de săptămâna viitoare.

Pe baza datelor, Pfizer a spus că „solicită acordarea unei doze de rapel din [vaccinul Pfizer] administrat intramuscular la aproximativ 6 luni după doza 2 la persoanele cu vârsta peste 16 ani”.

Compania a inclus, de asemenea, date dintr-un studiu de fază 3. A fost făcut pe aproximativ 300 de persoane cu vârste cuprinse între 19 și 55 de ani. O treime dintre participanți erau supraponderali, iar o treime erau obezi, conform documentelor.

Pfizer și BioNTech vor acceptul agenției pentru a treia doză în cazul persoanelor cu vârsta peste 16 ani din SUA. MEDIAFAX

Citește mai departe

ACTUALITATE

VIDEO: Supraviețuitor din ATI: M-a marcat ușurința cu care se moare de COVID-19

Publicat

Un bărbat care a avut COVID-19 și a primit îngrijiri medicale la Terapie Intensivă, în Cluj-Napoca, povestește cum l-a marcat acest episod, când lupta pentru viața sa în ATI, iar în jurul lui colegii din salon mureau, răpuși de virusul ucigaș.

Bărbatul, care este din Cluj-Napoca, spune că cel mai mult l-a marcat ușurința cu care se moare.

„Foarte ușor se moare. Discutau asistentele cu colegul de pat 5-10 minute, iar după 20 de minute era mort, era în sacul de nailon”, spune Josef Balla, în vârstă de 46 de ani, din Cluj-Napoca

El a fost infectat cu virusul SARS-CoV-2 în noiembrie 2020. A stat o săptămână acasă, sub medicamentație, iar după 5 zile a chemat salvarea pentru că nu mai putea să respire.

Ajuns la UPU, a trebuit să aștepte mai bine de 4 ore până s-a eliberat un pat în ATI.

Chinul a durat mai bine de două luni de zile. O lună și câteva zile în spital și încă o lună a mai folosit oxigenul acasă.

Toată familia s-a vaccinat imediat ce a fost posibil. El și cele două fete, de 15 și 18 ani, s-au vaccinat cu Pfizer, iar soția cu Astra Zeneca.

„Ne-am bătut să prindem vaccin, că în perioada aceea era problemă cu vaccinul. (…) Asta e singura șansă: în orice țară s-au vaccinat. Orice stat și-a vaccinat structurile. Atunci, eu, ca simplu om, de ce să nu mă vaccinez? Altă șansă nu avem și nici nu o să avem. Poate pe viitor, dar, deocamdată, în afară de vaccin nu există altă soluție”, a mai spus Josef Balla. MEDIAFAX

Citește mai departe

ACTUALITATE

Peste 95% din decesele COVID-19 din ultima săptămână, la persoane nevaccinate

Publicat

Peste 95% dintre decesele asociate COVID-19 din săptămâna 6 – 12 septembrie au fost în cazul persoanelor nevaccinate, potrivit raportului INSP publicat miercuri.

Astfel, în săptămâna 6 – 12 septembrie 2021:

– 35.5% din totalul cazurilor s-au înregistrat în București, Timiș, Cluj, Constanța și Ilfov.

– 77.6% din cazurile confirmate au fost înregistrate la persoane nevaccinate

– 28% din totalul deceselor au fost înregistrate în București, Bistrița-Năsăud, Prahova, Iași și Constanța.

– 95.2% din decesele înregistrate au fost la persoane nevaccinate, iar 3% la persoane vaccinate cu schema incompletă.

De la începutul pandemiei până în prezent, 1 din 77 din totalul cazurilor a fost înregistrat la personal medical.

85.9% din totalul deceselor au fost la persoane peste 60 ani, iar 57.5% din decese au fost la bărbați.

94.6% din persoanele decedate aveau cel puțin o comorbiditate asociată. MEDIAFAX

Citește mai departe

ACTUALITATE

Statul român va compensa facturile la electricitate pentru 13 milioane de români

Publicat

ministrul economiei

Statul român va compensa facturile la energie electrică pentru aproximativ 13 milioane de români care au un consum lunar între 30 de kWh şi 200 de kWh, a afirmat, miercuri, ministrul Energiei, Virgil Popescu, într-un briefing la finalul şedinţei de Guvern.

„Am prezentat astăzi în Guvern în primă lectură proiectul de ordonanţă de urgenţă pentru compensarea facturilor românilor la electricitate şi gaze”, a precizat el.

Ministrul a arătat că va fi compensată diferenţa dintre cel mai mic preţ din piaţă, 64 de bani pe kWh cu toate taxele incluse, şi cel mediu, 82 de bani pe kWh.

„Această diferenţă de 18 bani pe kWh va fi subvenţionată în totalitate din bugetul statului. De această măsură vor beneficia aproape 13 milioane de români”, a mai spus Popescu. AGERPRES

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate