Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Tinerii, mai înclinați să facă achiziții din magazinele fizice decât vârstnicii

Publicat

cumparaturi

41% dintre respondenți preferă să achiziționeze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, iar persoanele sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziții din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă, arată un studiu EY.

În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză amețitoare sub influența măsurilor restrictive, achiziția din magazinele fizice rămâne în topul preferințelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării, potrivit celei de-a patra ediții a studiului EY Decodarea gospodăriei digitale.

Astfel, 39% dintre respondenți ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziționarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care crește la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

„În pofida efortului susținut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii și canale digitale în relația dintre clienți și furnizori, gospodăriile preferă achiziția din magazinele fizice și contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de <experiență a clientului>. În același timp, evidențiază importanța unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici și educați în privința serviciilor și produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanță, EY România.

Studiul  a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA, arată că liniile telefonice de asistență reprezintă canalul predominant de asistență pentru clienți, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenții virtuali.

Discuția cu un operator reprezintă încă metoda de contact preferată a clienților pentru solicitările de informații în legătură cu serviciile de internet (54%) și de telefonie mobilă (52%).

În același timp, 42% dintre consumatori preferă liniile telefonice de asistență, deoarece consideră că nu își pot transmite eficient nemulțumirile fără a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de părere că solicitările complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.

Cunoașterea celor mai recente produse și servicii de către consumatori este surprinzător de limitată, potrivit studiului.

„Mai puțin de jumătate dintre membrii gospodăriilor (42%) înțeleg funcțiile produselor dedicate gospodăriilor inteligente și doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.

De asemenea, aproape o treime (32%) consideră serviciile de comunicații foarte dificil de înțeles, în timp ce 36% au dificultăți în a face diferența între serviciile oferite de diverșii furnizori de conectivitate în bandă largă.

Utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile

Este de remarcat faptul că utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile (29%), față de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani”, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit acestuia, varietatea de dispozitive, servicii și platforme provoacă confuzie în rândul consumatorilor în ceea ce privește alegerea conținutului, din nou, în special în rândul grupelor de vârstă mai mică. 39% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani consideră că este dificil să urmărească conținutul preferat, cum ar fi filmele și emisiunile TV.

În privința experienței utilizatorilor, 36% dintre respondenți nu știu sigur cum să configureze un dispozitiv inteligent, iar pentru 27% configurarea și gestionarea aplicațiilor TV sunt complexe.

În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%

De asemenea, navigarea pe site-urile furnizorilor de servicii este, de asemenea, un punct nevralgic pentru mulți utilizatori: 20% sunt de părere că e dificil de navigat pe website-ul sau aplicația furnizorului lor de servicii mobile, în timp ce 23% consideră că website-ul sau aplicația furnizorului lor de conectivitate în bandă largă este dificil de utilizat. În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%.

„Prin urmare, consumatorilor le lipsește siguranța în a configura și gestiona serviciile de conectivitate și conținut, în timp ce interacțiunea cu aplicațiile și website-urile furnizorilor de servicii reprezintă o experiență dificilă pentru mulți, în mod special pentru utilizatorii mai tineri. Furnizorii de servicii de conectivitate ar trebui să ajute clienții să devină mai independenți prin oferirea de îndrumări mai clare cu privire la modul de instalare a serviciilor și de gestionare a preferințelor. În caz contrar, satisfacția și loialitatea clienților vor fi subminate”, se mai arată în comunicat.

sursa: mediafax.ro

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Razii ale polițiștilor de la Imigrări, Botoșani: Controale în domeniul migrației și muncii străinilor

Publicat

razii ale polițiștilor de la imigrări, botoșani: controale în domeniul

Publicitate

Polițiștii de imigrări din Botoșani, împreună cu reprezentanți ai altor structuri de ordine publică, au desfășurat în această săptămână acțiuni pentru verificarea respectării legislației privind regimul străinilor pe teritoriul României și prevenirea muncii ilegale.

 

La data de 10 noiembrie a.c., în intervalul orar 08:00–10:00, polițiștii de imigrări din Botoșani, în cooperare cu polițiști din cadrul Serviciului Teritorial al…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Atenție la condițiile de trafic! Meteorologii au emis un COD GALBEN de ceață pentru o parte din județul Botoșani

Publicat

ceata 1.jpg

Publicitate

În unele zone, vizibilitatea este sub 200 de metri, izolat sub 50 de metri.

Atenție la condițiile de trafic! Meteorologii au emis un Cod galben de ceață pentru o parte din județul Botoșani, valabil până la ora 09:00.

Din această cauză, pe drumurile din Dorohoi, Ungureni, Hudești, Coțușca, Suharău, Havârna, Vorniceni, Rădăuți-Prut, Ibănești, Cristinești, Avrămeni, George Enescu, Manoleasa, Păltiniș, Vlăsinești, Broscăuți, Mileanca,…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Bolojan despre certificatele de handicap: Abuzarea unui sistem creează nedreptăți, dezechilibre în economie, inechitate socială

Publicat

bolojan despre certificatele de handicap: abuzarea unui sistem creează nedreptăți,

Publicitate

Premierul Ilie Bolojan a declarat, joi seară, referindu-se la situația certificatelor de handicap, că abuzarea acestui sistem creează mari nedreptăți față de cei care au cu adevărat probleme de sănătate, creează dezechilibre în economie și inechitate socială.

‘Țin minte că undeva în județul Mehedinți era un birou vamal, dacă bine țin minte, în care din 11 vameși 9 erau cu certificate de handicap. Un aspect care invalidează statistica și,…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Postul Nașterii Domnului: Istorie și semnificație

Publicat

postul nașterii domnului: istorie și semnificație

Publicitate

Postul este un act liber consimţit, reglementat de disciplina religioasă spre a pregăti creștinii pentru un eveniment important din istoria mântuirii şi reprezintă și o abţinere de la toate lucrurile și gândurile rele.

De ce ține 6 săptămâni?

Postul Crăciunului începe cu ziua de 15 noiembrie și ține până în 24 decembrie inclusiv. Lăsatul Secului are loc anual pe 14 noiembrie, însă, dacă această zi cade miercuri sau vineri, atunci…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe