Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Tinerii, mai înclinați să facă achiziții din magazinele fizice decât vârstnicii

Publicat

cumparaturi

41% dintre respondenți preferă să achiziționeze un dispozitiv inteligent pentru gospodărie dintr-un magazin fizic, iar persoanele sub 35 de ani sunt mai înclinate să facă achiziții din magazinele fizice decât consumatorii mai în vârstă, arată un studiu EY.

În timp ce tehnologiile digitale se răspândesc cu o viteză amețitoare sub influența măsurilor restrictive, achiziția din magazinele fizice rămâne în topul preferințelor pentru utilizatorii de tehnologii digitale în gospodării, potrivit celei de-a patra ediții a studiului EY Decodarea gospodăriei digitale.

Astfel, 39% dintre respondenți ar prefera să viziteze un magazin fizic pentru achiziționarea unui dispozitiv mobil sau a unui pachet de servicii mobile, procent care crește la 41% când este vorba de cumpărarea unui dispozitiv inteligent pentru gospodărie.

„În pofida efortului susținut de comunicare a beneficiilor noilor tehnologii și canale digitale în relația dintre clienți și furnizori, gospodăriile preferă achiziția din magazinele fizice și contactul audio cu operatorul uman, subliniind necesitatea unei abordări unitare a conceptului de <experiență a clientului>. În același timp, evidențiază importanța unei abordări echilibrate a tehnologiei, cu acces la operatori umani, empatici și educați în privința serviciilor și produselor ofertate”, a declarat Cristian Cârstoiu, Partener Consultanță, EY România.

Studiul  a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA

Studiul, care a sondat peste 18.000 de membri ai gospodăriilor din Canada, Franța, Germania, Italia, Regatul Unit și SUA, arată că liniile telefonice de asistență reprezintă canalul predominant de asistență pentru clienți, în pofida intens promovatelor avantaje ale instrumentelor digitale automate, cum ar fi asistenții virtuali.

Discuția cu un operator reprezintă încă metoda de contact preferată a clienților pentru solicitările de informații în legătură cu serviciile de internet (54%) și de telefonie mobilă (52%).

În același timp, 42% dintre consumatori preferă liniile telefonice de asistență, deoarece consideră că nu își pot transmite eficient nemulțumirile fără a vorbi cu un operator, iar 45% sunt de părere că solicitările complexe nu pot fi gestionate prin intermediul mesageriei instantanee.

Cunoașterea celor mai recente produse și servicii de către consumatori este surprinzător de limitată, potrivit studiului.

„Mai puțin de jumătate dintre membrii gospodăriilor (42%) înțeleg funcțiile produselor dedicate gospodăriilor inteligente și doar 37% percep beneficiile tehnologiei mobile 5G.

De asemenea, aproape o treime (32%) consideră serviciile de comunicații foarte dificil de înțeles, în timp ce 36% au dificultăți în a face diferența între serviciile oferite de diverșii furnizori de conectivitate în bandă largă.

Utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile

Este de remarcat faptul că utilizatorii din grupa de vârstă 45-54 de ani întâmpină cele mai puține probleme în a înțelege serviciile (29%), față de 36% dintre cei din intervalul 18-24 de ani”, se arată într-un comunicat al companiei.

Potrivit acestuia, varietatea de dispozitive, servicii și platforme provoacă confuzie în rândul consumatorilor în ceea ce privește alegerea conținutului, din nou, în special în rândul grupelor de vârstă mai mică. 39% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani consideră că este dificil să urmărească conținutul preferat, cum ar fi filmele și emisiunile TV.

În privința experienței utilizatorilor, 36% dintre respondenți nu știu sigur cum să configureze un dispozitiv inteligent, iar pentru 27% configurarea și gestionarea aplicațiilor TV sunt complexe.

În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%

De asemenea, navigarea pe site-urile furnizorilor de servicii este, de asemenea, un punct nevralgic pentru mulți utilizatori: 20% sunt de părere că e dificil de navigat pe website-ul sau aplicația furnizorului lor de servicii mobile, în timp ce 23% consideră că website-ul sau aplicația furnizorului lor de conectivitate în bandă largă este dificil de utilizat. În cazul celor din intervalul de vârstă 18-24 de ani, aceste procente cresc la 31% și, respectiv, 30%.

„Prin urmare, consumatorilor le lipsește siguranța în a configura și gestiona serviciile de conectivitate și conținut, în timp ce interacțiunea cu aplicațiile și website-urile furnizorilor de servicii reprezintă o experiență dificilă pentru mulți, în mod special pentru utilizatorii mai tineri. Furnizorii de servicii de conectivitate ar trebui să ajute clienții să devină mai independenți prin oferirea de îndrumări mai clare cu privire la modul de instalare a serviciilor și de gestionare a preferințelor. În caz contrar, satisfacția și loialitatea clienților vor fi subminate”, se mai arată în comunicat.

sursa: mediafax.ro

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Un agent economic din Botoșani s-a ales cu o amendă uriașă pentru bani nefiscalizați

Publicat

image 2021 11 28 25210329 41 casa marcat.jpg

Publicitate

În urma unui control al polițiștilor din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice, la un operator economic, din municipiul Botoșani, s-a stabilit faptul că acesta nu utiliza aparatul de marcat electronic, fiind identificată suma de 1.400 nefiscalizată.

 

Banii pentru care nu a fost emis bon fiscal au fost confiscați, iar operatorul economic a fost sancționat cu amendă în valoare de 30.000 de lei.

Publicitate

Urmăriți Botosani24.ro și…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Rezultatele tragerilor la LOTO de duminică, 17 noiembrie 2024

Publicat

1731870059 loto 3.jpg

Publicitate

LOTERIA ROMÂNĂ a continuat, duminică, 17 noiembrie 2024, seria extragerilor Loto 6/49, Noroc, Joker, Noroc Plus, Loto 5/40 și Super Noroc.

Numerele extrase, 17 noiembrie 2024:

Loto 6/49: 40, 15, 37, 22, 16, 7

Publicitate

Loto 5/40: 23, 15, 18, 4, 17, 31

Joker: 1, 38, 24, 15, 42 + 10

Noroc: 1 9 1 7 6 0 9

Publicitate

Noroc Plus: 4 6 7 0 1 9

Super Noroc: 1 5 5 3 4 7

Publicitate


Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Tânăr din municipiul Botoșani, bănuit că ar fi furat din mai multe magazine. Polițiștii l-au reținut

Publicat

adfd6d1e 88cb 4786 b413 5dddf649ba82 1000x600.jpg

Publicitate

Polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui tânăr, de 31 de ani, din municipiul Botoșani, bănuit de comiterea infracțiunilor de furt.

Din cercetări a reieșit faptul că acesta, în perioada 30 octombrie -1 noiembrie 2024, ar fi sustras din interiorul a trei magazine mai multe bunuri.

La data de 16 noiembrie a.c. a fost pus în executare un mandat de percheziție domiciliară, la locuinta persoanei bănuită de comiterea faptei, prilej cu care au fost identificate și ridicate o parte dintre bunurile sustrase.

Publicitate

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Din nou, în Centrul Vechi din Botoșani: S-a prefăcut că îl îmbrățișează și i-a furat telefonul

Publicat

furt.telefon.jpg

Publicitate

În noaptea de 14 spre 15 noiembrie a.c., puțin după ora 24:00, polițistul local aflat în exercitarea atribuțiilor de serviciu – monitorizare și supraveghere video a municipiului, a alarmat patrulele de poliție locală, cu privire la faptul că în Centrul Istoric, un furt se află în plină desfășurare.

Numitului R.C. de sex masculin, în vârstă de 50 de ani, domiciliat în Jud. Botoșani, sat Oneaga, în timp ce se odihnea pe treptele din fața sediului unui agent economic din zona literelor volumetrice cu inscripția – “Botoșani”, i-a fost furat telefonul mobil, de către un tânăr de etnie romă.

Practic, numitul T.P., în vârstă…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe