EVENIMENT
Studiu: Utilizatorii români de TikTok explorează mai mult cultura offline
Conform rezultatelor unui studiu, 62% dintre utilizatorii români au declarat că au experimentat forme de cultură offline după ce au descoperit TikTok, cum ar fi vizionarea unui film la cinema, cumpărarea de cărți sau participarea la expoziții. Această cifră este cu 4 procente mai mare decât media europeană.
Un studiu recent realizat de Ipsos, arată că 87% dintre utilizatorii români ai TikTok au învățat ceva nou pe platformă, în timp ce 66% au creat ceva inspirat de ceea ce au văzut pe platformă (comparativ cu 62% media europeană).
Acestea sunt o parte dintre concluziile prezentate în Unlocking Culture in Europe, un raport realizat de Ipsos pentru 8 țări europene, printre care și România, care analizează modul în care TikTok permite utilizatorilor europeni (inclusiv români) accesul și participarea la diferite forme culturale și crearea unor noi comunități.
Conform acestuia, 75% dintre utilizatorii TikTok din România (69% dintre utilizatorii TikTok din Europa) au declarat că platforma îi ajută să se exprime liber și să-și împărtășească pasiunea pentru diverse forme de cultură, de la muzică și pictură până la noi preparate culinare locale sau modă.
TikTok este, de asemenea, o platformă care ajută utilizatorii să descopere conținut cultural.
Studiu: Utilizatorii români de TikTok explorează mai mult cultura offline. TikTok le permite artiștilor să găsească noi audiențe și utilizatori pentru a descoperi diferite expresii culturale
Un procent relevant (70%) de utilizatori români (59% media UE) a declarat că TikTok oferă acces la experiențe pe care altfel nu le-ar putea avea în lumea reală.
TikTok le permite artiștilor să găsească noi audiențe și utilizatori pentru a descoperi diferite expresii culturale, în special forme culturale mai tradiționale.
Realizatorii sondajului susțin că prezența pe TikTok a permis muzeelor, precum Uffizi Gallery (IT), National Del Prado Museum (ES), Rijksmuseum (NL), dar și celor mai mari festivaluri culturale din România, precum TIFF și FITS, să rămână conectate cu publicul și să atragă noi audiențe, folosind instrumentele TikTok pentru a găsi modalități noi și inovatoare de a-și prezenta activitățile.
În plus, pentru a marca Ziua Națională a Lecturii în România, TikTok a lansat hashtag-ul oficial #ZiuaLecturii, unde românii sunt încurajați să împărtășească cum i-a influențat cititul, inspirând și mai multe persoane să descopere pasiunea pentru citit.
Pentru a încuraja alți oameni să se alăture inițiativei și pentru a-i inspira să se bucure de literatură, TikTok a lucrat cu o serie de creatori îndrăgiți din România, inclusiv creatori care și-au construit o comunitate pe platformă datorită conținutului dedicat cărților.
Studiu: Utilizatorii români de TikTok explorează mai mult cultura offline. Unul din doi utilizatori români consideră că TikTok aduce oamenii mai aproape,
Din dorința de a susține comunitățile locale și a oferi experiențe autentice, TikTok anunță parteneriatul cu Romanian Creative Week, care are loc în perioada 19-28 mai la Iași, prin care comunitatea TikTok va fi încurajată să intre în universul RCW.
Aici, pasionații de modă și artă de pe platformă vor avea oportunitatea să urmărească show-urile de pe catwalk-ul din Iași și să descopere creațiile designerilor consacrați și emergenți care vor lua parte la ediția de anul acesta a Romanian Fashion Week.
Creatorii vor continua să inspire comunitatea și îi vor conduce pe iubitorii de fashion de pe TikTok în culisele show-urilor de modă, oferindu-le astfel acces pentru prima dată la conținut exclusiv din spatele scenei.
De asemenea, potrivit studiului, unul din doi utilizatori români consideră că TikTok aduce oamenii mai aproape, în timp ce 63% consideră că platforma îi ajută să înțeleagă mai bine ce fac alții și cum trăiesc.
Raportul, comandat de TikTok companiei globale de cercetare de piață Ipsos, se bazează pe rezultatele unui sondaj efectuat pe 8.000 de utilizatori TikTok din opt țări ale Uniunii Europene: Belgia, Germania, Franța, Italia, Polonia, România, Spania și Suedia.
(sursa: Mediafax)
EVENIMENT
Nelu Varga (CFR Cluj) l-a ÎMPRUMUTAT cu bani pe Mircea Geoană. „Suntem prieteni, l-am AJUTAT ca om”
Nelu Varga, patronul echipei de fotbal CFR Cluj, l-a împrumutat pe candidatul independent la prezidențiale Mircea Geoană cu o sumă de sub 100.000 de euro. Omul de afaceri clujean a explicat că Geoană i-a promis că îi va returna banii în decembrie 2024 și că l-a împrumutat în virtutea prieteniei pe care o au de zeci de ani, scrie Context.ro. Oare banii împrumutați lui Geoană sunt din cele peste 60 de milioane de euro pe care Varga i-a luat, la rândul său, cu împrumut de la…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Analiză UBB a antreprenoriatului din România. Daniel David: Politicienii au intenții bune, dar trebuie evitate extremele
Situația antreprenoriatului din România a fost analizată de o echipă de cercetători de la FSEGA din cadrul UBB. Rezultatele arată că peste 63% dintre români consideră că există condiții favorabile pentru a începe o afacere în zona în care locuiesc
O echipă de cercetători de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) a lansat miercuri, 20 noiembrie, Raportul de țară…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Ninge în Apuseni și Șureanu: La munte, iarna a venit din 20 noiembrie. Imagini surprinse de camerele video de pe pârtiile de schi
În seara de 20 noiembrie 2024, prima ninsoare s-a așternut peste Munții Apuseni și Munții Șureanu. Imaginile capturate de camerele live din Arieșeni și Șureanu arată pârtii și împrejurimi acoperite de zăpadă, pregătind terenul pentru activitățile specifice sezonului rece.
Prognozele meteo indică faptul că temperaturile scăzute din zonă vor continua, ceea ce poate favoriza acumularea zăpezii și pregătirea…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
La sfârșitul lunii noiembrie va fi lansat Patronatul Societăților din Construcții, Filiala Transilvania
Evenimentul va avea loc în data de 28 noiembrie și va marca o etapă importantă în creșterea reprezentativității asociației în zona de centru și nord.
Patronatul Societăților din Construcții – Filiala Transilvania este o subdiviziune care se ocupă de specificul pieței și al regiunii Transilvania, care include județele din centrul și nordul țării și reprezintă interesele angajatorilor din domeniul construcțiilor din zona Transilvaniei, unii dintre cei mai…
Citește mai mult pe Cluj24.ro